Συχνές ερωτήσεις
Απο που αποστελλετε τα προϊοντα σας;
Με περηφάνια αποστέλλουμε τα προϊόντα μας από την αποθήκη μας που βρίσκεται στην Ελλάδα. Έχουμε ως στόχο να παρέχουμε στους πελάτες μας προϊόντα υψηλής ποιότητας και εξαιρετική εξυπηρέτηση και πιστεύουμε ότι η αποστολή από την Ελλάδα μας επιτρέπει να πετύχουμε καλύτερα αυτούς τους στόχους. Αποστέλλοντας από τη δική μας αποθήκη, έχουμε τον πλήρη έλεγχο της διαδικασίας συσκευασίας και αποστολής, διασφαλίζοντας ότι η παραγγελία σας χειρίζεται με προσοχή και φτάνει σε εσάς με ασφάλεια και εγκαίρως. |
Ποσο χρονο διαρκει η επεξεργασια τησ παραγγελιασ μου;
Η παραγωγική διαδικασία των προϊόντων μας διαρκεί συνήθως 5-10 εργάσιμες ημέρες. Αυτό περιλαμβάνει το χρόνο που απαιτείται για την επεξεργασία της παραγγελίας σας, την προσεκτική συλλογή και συσκευασία των προϊόντων σας και την προετοιμασία τους για αποστολή. Σημειώστε ότι αυτό δεν περιλαμβάνει τον χρόνο αποστολής. Ο χρόνος αυτός μπορεί να είναι μεγαλύτερος για ορισμένες παραγγελίες, ειδικά για παραγγελίες ειδικής κατασκευής ή κατά περίοδους με μεγάλο όγκο παραγγελιών. Θα σας ειδοποιήσουμε εάν η παραγγελία σας αναμένεται να διαρκέσει περισσότερο από 10 εργάσιμες ημέρες για την επεξεργασία. |
Η αποστολh εiναι δωρεaν;
Ναι, είμαστε στην ευχάριστη θέση να προσφέρουμε δωρεάν αποστολή για όλες τις παραγγελίες άνω των 100 €. |
Ποτε θα παραλαβω την παραγγελια μου;
Ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας σας εξαρτάται από τον προορισμό αποστολής και τη μέθοδο αποστολής που θα επιλέξετε. Μπορείτε να δείτε μια λίστα με τους εκτιμώμενους χρόνους παράδοσης μας κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Παρακαλώ σημειώστε ότι αυτοί οι χρόνοι είναι ενδεικτικοί και ο πραγματικός χρόνος παράδοσης μπορεί να διαφέρει. Θα σας ειδοποιήσουμε με πληροφορίες παρακολούθησης μόλις αποσταλεί η παραγγελία σας. |
Πως μπορω να παρακολουθησω την παραγγελια μου;
Μπορείτε εύκολα να παρακολουθήσετε την παραγγελία σας χρησιμοποιώντας τον κωδικό παρακολούθησης που θα σας στείλουμε με email μόλις αποσταλεί η παραγγελία σας. Επιπλέον, μπορείτε να παρακολουθήσετε την παραγγελία σας συνδεόμενοι στον λογαριασμό σας στον ιστότοπό μας και μεταβαίνοντας στη σελίδα "Οι παραγγελίες μου". |
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΑΦΟΥ ΕΧΩ πληρωσει;
Εάν υποβάλετε αίτημα ακύρωσης πριν την αποστολή της παραγγελίας σας, θα την ακυρώσουμε και θα σας κάνουμε πλήρη επιστροφή των χρημάτων σας. Εάν η παραγγελία σας έχει ήδη αποσταλεί, απαιτείται διαδικασία επιστροφής. |
ειναι ασφαλεισ οι πληρωμεσ μου;
Ναι, οι πληρωμές σας είναι 100% ασφαλείς και προστατευμένες. Δεχόμαστε πληρωμές με πιστωτική κάρτα μέσω των πιο αξιόπιστων πυλών πληρωμών. Τα προσωπικά σας στοιχεία είναι πάντα εμπιστευτικά και δεν αποθηκεύονται ή διατηρούνται ποτέ. Έχουμε επίσης ενσωματώσει ασφαλείς πληρωμές PayPal για να σας επιτρέψουμε να πραγματοποιείτε αγορές χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό σας PayPal. |
ΠΩΣ χρησιμοποιω ΕΝΑ ΚΩΔΙΚΟ ΕΚΠΤΩΣΗΣ;
Μπορείτε να τον αντιγράψετε/επικολλήσετε ή να τον πληκτρολογήσετε στο αντίστοιχο πεδίο κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Η περιοχή αυτή επισημαίνεται συνήθως ως "Κουπόνι δώρου ή κωδικός έκπτωσης". Αφού τον εισάγετε, πατήστε "Εφαρμογή". |