ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ
Περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος
Αν το προϊόν που αγοράσει ο πελάτης είναι ελαττωματικό, ο πελάτης θα πρέπει να μας το γνωστοποιήσει άμεσα και δικαιούται την επισκευή ή την αντικατάστασή του με άλλο ίδιο προϊόν ίσης αξίας ή με άλλο καινούριο προϊόν αντίστοιχής τιμής ή την επιστροφή χρημάτων. Έχει τη δυνατότητα να επιλέξει κάποιο προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας, αφού προηγουμένως έχει έρθει σε επικοινωνία με την εταιρεία, είτε μέσω τηλεφώνου, είτε μέσω email.